LG 34UM95-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 34UM95-P op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

adrimaging 13-11-2014
Geschreven voor: LG 34UM95-P

Ik heb reeds heel wat display's gehad, Apple's en Eizo maar mijn 34UM95 overtreft alles wat vooraf ging!

RK211 13-11-2014
Geschreven voor: LG 34UM95-P

Perfect display zonder ook maar 1 dode pixel of backlight bleeding (prod. datum Oktober 2014), kan nu werken met 3 volledige 1024 vensters tegelijk!

Enduser 17-06-2014
Geschreven voor: LG 34UM95-P

Eerste indruk toen ik deze had... wat een BREED scherm!

Nu kan ik alles sneller doen met split screen optie, ipv altijd van vensters wisselen vooraf.

Kleuren zijn prima zoals je van IPS paneel kan verwachten en goede kijkhoeken.
Geen dode/slapende pixels geconstateerd.

Gamen op 60mHz refresh rate en 5ms heb ik geen last van. (Geforce GTX 780)

Het stoort me niet maar toch even vermelden: op zwart beeld wat light bleeding heeft aan de onderkant. Maar blijkbaar is dit veel voorkomend probleem (ook bij ander fabrikanten)

David VE 09-06-2014
Geschreven voor: LG 34UM95-P

Prachtige scherm-estate met z'n 3440 bij 1440 pixels!
De kleuren zijn levendig, maar toch natuurgetrouw en evenwichtig.
Zeer overzichtelijke menu mogelijkheden, en de joystick onderaan het scherm is héél doordacht en kan puur op intuïtie gebruikt worden (navigatie voelt natuurlijk aan, en je bent er op 1-2-3 mee weg!)
Qua design/vormgeving een 8 omdat ik persoonlijk niet 100 te vinden ben voor de transparante achtergrond van de voet, maar dit is natuurlijk voor iedereen anders.
De mogelijkheid om het aan een VESA-compatibele Monitor-arm te monteren, maakt dit voor mij dan weer helemaal goed.